Dieta na płaski brzuch – co jeść?

0
100

Płaski brzuch jest marzeniem wielu osób. Aby osiągnąć wymarzony efekt, należy jednak nie tylko wprowadzić ćwiczenia fizyczne wzmacniające mięśnie brzucha, ale i zadbać o właściwą dietę. Co zatem jeść, aby nasz brzuch był płaski? W poniższym artykule podpowiadamy, co wprowadzić do codziennej diety.

Niepomijanie śniadań

Podstawą kwestią w diecie na płaski brzuch jest spożywanie pięć mniejszych posiłków, a także niepomijanie śniadanie. Niestety wielu ludzi, chcących uzyskać wymarzony smukły brzuch rezygnuje z jedzenia śniadania, co nie jest korzystne ani dla zdrowia, ani dla spalania tkanki tłuszczowej. Nieśpiesznie zjedzone śniadanie w postaci pokarmów zawierających błonnik jak chleb ziarnisty, płatki owsiane dosłownie wymiatają z jelit niestrawione resztki jedzenia, prowadząc do wysmuklenia brzucha. Również jedzenie jajek na śniadanie jest korzystne, ponieważ zawarta w nich cholina jest substancją spalającą tłuszcz. Zjedzenie omletu z kilku jajek daje uczucie sytości, znacznie dłużej się utrzymujące niż kanapka z szynką. Jeśli nie masz pewności, że to, co jesz, jest pomocne w wysmukleniu brzucha, wybierz catering dietetyczny. Nowoczesna dieta pudełkowa do domu Warszawa zawiera również właściwie skomponowane śniadania, które pomogą Ci uzyskać wymarzoną sylwetkę.

Produkty obecne w zbilansowanej diecie

Uzyskanie szczupłego brzucha wymaga pilnowania, aby dostarczane w codziennej diecie jedzenie zapewniało równowagę między białkiem, węglowodanami, błonnikiem, tłuszczami, witaminami i minerałami. W tym celu należy wprowadzić do diety chude mięso jak kurczak, indyk, ryby (tuńczyk, śledź, dorsz), a także owoce morza jak krewetki, czy ostrygi.  W jadłospisie nie powinno zabraknąć także warzyw jak świeży lub mrożony groszek, brokuł, kalafior. Rośliny strączkowe jak fasola, czy bób można spożywać nie częściej niż raz lub dwa razy na tydzień. Wybierając owoce, należy zwrócić uwagę na ich indeks glikemiczny, powinien być jak najniższy. W ten sposób unikniemy nagłego skoku insuliny. Zatem powinniśmy zjadać owoce jagodowa jak truskawki, maliny, borówki, czy jeżyny. Istotne jest także wyeliminowanie z diety cukrów prostych i sztucznych słodzików. Aby przyśpieszyć metabolizm, ograniczyć łaknienie i usunąć toksyny z organizmu warto wypijać na czczo wodę z dodatkiem cytryny. Dostarczając organizmowi kilka posiłków dziennie w postaci diety pudełkowej, możemy mieć pewność, że zawarte w niej tłuszcze są zdrowe i lekkie. Catering dietetyczny zapewnia posiłki oparte na takich tłuszczach jak oliwa z oliwek oraz olej lniany.

Chudy nabiał i produkty zawierające probiotyki

Płaski brzuch uzyskamy również dzięki dostarczaniu w codziennej diecie produktów zawierających zdrowe bakterie probiotyczne. Nasz żołądek znacznie lepiej strawi żywność, a przy tym nie będzie wzdęty. Do takich produktów należą kiszonki jak ogórki kiszone, a także kefiry i jogurty naturalne bez dodatku cukru i substancji słodzących. W diecie powinien znaleźć się także chudy nabiał w postaci serów kozich i sera mozzarella, które są lekkie dla organizmu, a przy tym sycące. Także w diecie pudełkowej dostarczysz organizmowi cennych składników, które ułatwią zrzucenie zbędnej oponki na brzuchu. Wygodny catering dietetyczny zawiera kilka posiłków na cały dzień, dzięki czemu nie musisz tracić już czasu na gotowanie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here